my college in HDR version

blok staff sokongan

blok pelajar lelaki

This picture is about my college panorama. I captured this scene at 5th floor at my house at lecture block. For this 2 HDR, i used 9 different exposure. 4 overexposure, 4 underexposure and 1 normal.

surau al-irfan kml

my car infront of MP

my car infront of MP 1

For this 3 HDR, i shot the picture with 12 different exposure.

This picture is about my college panorama. I captured this scene at 5th floor at my house at lecture block. For this HDR, i used 9 different exposure. 4 overexposure, 4 underexposure and 1 normal exposure.

blok pelajar lelaki

~ by alaminabdullah on July 22, 2009.

4 Responses to “my college in HDR version”

  1. Ffuuyooo… terer jgk mu abe.. ni blh cr makan ni
    lama dh main benda nih?
    wat la satu chatbox kat atas tuh. leh aku tgal2 pesan.
    leh slalu update. aku nk bg satu site, mmg klau tgk meleleh..
    mu leh try wat gtu, aku nk blaja.
    http://www.davehillphoto.com

  2. biasa2 jak ju..just hobi2..xdak niat nk cr mkn pn..nk suka2 n syok sendiri jah..cameraman cap ayam la katakan…mu pakai D90 ko..aku ni jarang2 je update gmbr.kl ada gmbr aku msk la.tp bila da ada blog sendiri kena rajin jgk update.tu yg susahnya..mu lani guano crito.buat bisnes napok.

  3. Bisness Sikek2 jah. Slow, tk rama ore tempah. Kamera tu aku pn dk tahu model apo sbenaye. sbb hk ore, nk beli tk mampu, kalu ikukan mmg aku tegilo2 sngat nk kamera ni. Aku tgk gamba mu bnyk gamba2 mentah, try la buat editting skt gune photoshop, lg power skt de punye effect.. hehehe..

  4. aku guna taktik ‘shoot more edit less’.aku guna photoshop untuk crop n bg cerah gmbr je..

Leave a Reply

 
